Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-20 19:53 |
SM ISO690:2012 SAVCIUC, Oxana, GHENCIU, Dorina. Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller? In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători : Culegere de articole selective, Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 319-323. ISBN 978-9975-75-962-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători Ediţia 17, 2019 |
||||||
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători" Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019 | ||||||
|
||||||
JEL: M31, M37, M390, Z110 | ||||||
Pag. 319-323 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The publication of books, journals and other works is an important part of the creative economy. Recent evolutions in technology, reader habits and public policies continue to profoundly change the nature of publishing and transform the face of the global industry. The purpose of this article is to study and undestand how publishing marketing and different methods of promotion works in publishing industry, and to emphasize that this methods are unique. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, promotion, publishing marketing, book advertising, book marketing, Creative industries, literature, publishing industry |
||||||
|