Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller?
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
671 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-20 19:53
SM ISO690:2012
SAVCIUC, Oxana, GHENCIU, Dorina. Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller? In: Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători : Culegere de articole selective, Ed. Ediţia a XVII-a, 24-25 aprilie 2019, Chişinău. Chişinău Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2019, Ediţia 17, pp. 319-323. ISBN 978-9975-75-962-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători
Ediţia 17, 2019
Conferința "Simpozion Ştiinţific Internaţional al Tinerilor Cercetători"
Ediţia a XVII-a, Chişinău, Moldova, 24-25 aprilie 2019

Metode specifice de promovare în domeniul editorial sau cum se fabrică un bestseller?

JEL: M31, M37, M390, Z110

Pag. 319-323

Savciuc Oxana, Ghenciu Dorina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 5 decembrie 2019


Rezumat

The publication of books, journals and other works is an important part of the creative economy. Recent evolutions in technology, reader habits and public policies continue to profoundly change the nature of publishing and transform the face of the global industry. The purpose of this article is to study and undestand how publishing marketing and different methods of promotion works in publishing industry, and to emphasize that this methods are unique. 

Cuvinte-cheie
marketing, promotion, publishing marketing, book advertising, book marketing, Creative industries, literature, publishing industry