Articolul precedent |
Articolul urmator |
723 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 20:54 |
SM ISO690:2012 PĂDURARIU, Andreea. Strategii didactice în educaţia incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 131-134. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 131-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article deals with the problem of inclusive education. The author considers thar inclusive education involves a permanent process of improving the school institution, with the purpose of exploiting the existing resources, especially of human resources, to support the participation in the education process of all the students in a community. |
||||||
Cuvinte-cheie inclusive education, didactic strategy, education process |
||||||
|