Strategii didactice în educaţia incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
723 31
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 20:54
SM ISO690:2012
PĂDURARIU, Andreea. Strategii didactice în educaţia incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 131-134. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Strategii didactice în educaţia incluzivă


Pag. 131-134

Pădurariu Andreea
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

The article deals with the problem of inclusive education. The author considers thar inclusive education involves a permanent process of improving the school institution, with the purpose of exploiting the existing resources, especially of human resources, to support the participation in the education process of all the students in a community.

Cuvinte-cheie
inclusive education, didactic strategy, education process