Textul-mijloc de dezvoltare a competenţei de comunicare în clasele primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
538 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 19:14
SM ISO690:2012
FRUNZĂ, Tatiana. Textul-mijloc de dezvoltare a competenţei de comunicare în clasele primare. In: Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere, 7-8 noiembrie 2014, Chişinău. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2014, Volumul II, pp. 177-182. ISBN 978-9975-76-134-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prerorgativele învăţământului preuniversitar şi universitar în contextul societăţii bazate pe cunoaştere
Volumul II, 2014
Conferința "Conferința științifico-metodică"
Chişinău, Moldova, 7-8 noiembrie 2014

Textul-mijloc de dezvoltare a competenţei de comunicare în clasele primare


Pag. 177-182

Frunză Tatiana
 
Liceul Teoretic „Elena Alistar”, mun. Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2019


Rezumat

Communication is the ability to express and interpret thoughts, feelings and actions in both forms: oral as well as written (listening, speaking, reading and writing) and to interact in an appropriate way in the full range of social and cultural contexts -education and training,at work, home or leisure. The concept of communication competence has evolved a lot, at present incorporating domains of knowledge which are increasingly wider. The competence of communication is considered by many authors as the global capacity comprising communicative abilities of the individuals acquired along the entire life. These can be improved by applying of a special methodology that will contribute to the development of communicative competence.

Cuvinte-cheie
comunicare, competenţă de comunicare, text literar, strategii didactice interactive