Influenţa evaluării şcolare asupra imaginii de sine a elevilor cu dificultăţi de învăţare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1044 122
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 16:45
SM ISO690:2012
IGNAT, Elena. Influenţa evaluării şcolare asupra imaginii de sine a elevilor cu dificultăţi de învăţare. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 452-455. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Influenţa evaluării şcolare asupra imaginii de sine a elevilor cu dificultăţi de învăţare


Pag. 452-455

Ignat Elena
 
 
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2019


Rezumat

This article presents an analysis of school assessment concepts, defined as an activity aiming at collecting, assembling and interpreting data on the state, the operation and probable future development of a system; the self-image that presents itself as a self-assessment system, meaning a human’s perception of himself. Also the article analyses the term of learning difficulties, defined also as a delay, a disorder or a slow development in the emotional or behavioral area in students.

Cuvinte-cheie
-