Articolul precedent |
Articolul urmator |
1044 122 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 16:45 |
SM ISO690:2012 IGNAT, Elena. Influenţa evaluării şcolare asupra imaginii de sine a elevilor cu dificultăţi de învăţare. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 452-455. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 452-455 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article presents an analysis of school assessment concepts, defined as an activity aiming at collecting, assembling and interpreting data on the state, the operation and probable future development of a system; the self-image that presents itself as a self-assessment system, meaning a human’s perception of himself. Also the article analyses the term of learning difficulties, defined also as a delay, a disorder or a slow development in the emotional or behavioral area in students. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|