Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-21 17:46 |
![]() PÎSLARI, Stela. Inteligenţa emoţională la preadolescenţi. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 440-446. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 440-446 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The given research is dedicated to the study of emotional intelligence at preadolescents. As results we established that only 35,93% of preadolescents have a high level of emotional intelligence. The high level of emotional intelligence is more characteristic to girls than boys. From age perspective emotional intelligence is more developed at preadolescent from 7th class. Also social environment influence emotional intelligence, the most children with high level of emotional intelligence are from boarding school. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|