Valoarea didactică a intuitivităţii spaţial–vizuale la lecţiile de biologie în şcoală
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-21 13:44
SM ISO690:2012
BERZAN, Verginia. Valoarea didactică a intuitivităţii spaţial–vizuale la lecţiile de biologie în şcoală. In: Experienţa de cercetare – componentă indispensabilă a formării de specialitate, Ed. 5, 4-5 noiembrie 2009, Bălţi. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2011, pp. 146-151. ISBN 978-9975-50-038-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Experienţa de cercetare – componentă indispensabilă a formării de specialitate 2011
Conferința "Experienţa de cercetare – componentă indispensabilă a formării de specialitate"
5, Bălţi, Moldova, 4-5 noiembrie 2009

Valoarea didactică a intuitivităţii spaţial–vizuale la lecţiile de biologie în şcoală


Pag. 146-151

Berzan Verginia
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 25 iunie 2019


Rezumat

The present research hightights the problem dealing with didactic value of space intuition at the lessons of anatomy and physiology in high schools and at the university level. The research focuses on the necessity of meaning of visual intuition of space and plants. The simultaneous visualization with plants character coming through the teacher's word is less efficient. The form of space visualization combined with the teacher's commentary is a source less efficient of achieving the knowledge about space sharing of volume structural components.