Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
698 29 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 15:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.037:618.4-053.31 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Științe medicale. Medicină (11143) |
SM ISO690:2012 SLIMOVSCHI, Marina, ZAVALIŞCA, Aurica. Monitorizarea dezvoltării fizice a elevilor din ciclul primar din mediul urban conform teoriei Pignet. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 31(2), pp. 110-113. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 31(2) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.037:618.4-053.31 | ||||||
Pag. 110-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Copiii din ciclul primar cu vârsta cuprinsă între 7 – 10 ani se caracterizează prin anumite particularităţi în creştere şi dezvoltare, atât a întregului organism, cât şi la nivelul sistemelor de organe. În acest context, anume etapa ciclului primar este caracterizată printr-un şir de schimbări esenţiale în viaţa copilului: anturajul, cercul de persoane, apar obligaţii noi, se reduce activitatea fizică. Toţi aceşti factori, în cumul, solicită o intensă activitate fiziologică a întregului sistem de organe, de aceea în perioada de adaptare la condiţiile şcolare este necesară o atenţie sporită din partea părinţilor şi profesorilor. Orice abatere în dezvoltarea normală a aparatului locomotor, în deosebi deficienţele de atitudine, trebuie tratate cu seriozitate. |
||||||
Cuvinte-cheie elev, dezvoltare fizică, sănătate, indicele Pignet, kinetoterapie |
||||||
|