Articolul precedent |
Articolul urmator |
464 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-26 19:30 |
SM ISO690:2012 GANGAN, Olesea. Estonian example of using ict in education (based on tallinn university experience) and its do ‘s and dont ‘s for moldovan education. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 130-135. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 130-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este o sinteză a bunilor practici de utilizare a învăţământului electronic (e-learning) în cadrul Universităţii din Tallinn (Estonia). Autorul pune accent pe utilizarea modelului flipped classroom (clasa inversată) şi a tehnicii BYOD (Bring Your Own Device), precum şi a utilizării codurilor QR la lecţiile de limbă engleză, specificându-se avantajele şi dezavantajele în cadrul sistemului educaţional din RM (luându-se în considerare posibilităţile tehnice ale universităţii de origine (UPSC). |
||||||
|