Articolul precedent |
Articolul urmator |
1669 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-22 22:08 |
SM ISO690:2012 VASILACHE, Andrei. Stages of teaching english to beginners. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 65-69. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 65-69 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. Drept rezultat al citirii şi analizei mai multor surse tematice, aşa ca: manuale de limba engleză, cărți de metodica predării limbii engleze, dicţionare, surse din internet în formă de prezentare Power Point, materiale vizuale, audio şi video didactice suplimentare etc., a fost stabilită caracterizarea comună pe etape de predare a limbii engleze studenţilor începători şi celor la un nivel mai avansat. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Vasilache, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Stages of teaching english to beginners</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2015</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-240-2</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2015</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Acest articol prezintă un şir de idei si reflecţii referitor la unul dintre cele mai dificile procese şi anume, cel de predare si instruire a limbii engleze pentru începători, in deosebi, şi studenţilor la nivel intermediar. Drept rezultat al citirii şi analizei mai multor surse tematice, aşa ca: manuale de limba engleză, cărți de metodica predării limbii engleze, dicţionare, surse din internet în formă de prezentare Power Point, materiale vizuale, audio şi video didactice suplimentare etc., a fost stabilită caracterizarea comună pe etape de predare a limbii engleze studenţilor începători şi celor la un nivel mai avansat.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>