Proiectarea și organizarea spațiului comercial
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
560 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 20:03
SM ISO690:2012
MÎRZA, Iulia. Proiectarea și organizarea spațiului comercial. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.3, pp. 166-172.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.3, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Proiectarea și organizarea spațiului comercial


Pag. 166-172

Mîrza Iulia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 februarie 2019


Rezumat

The design of a store is representend by means of technical, constructive,functional, aesthetic and structural elements, which contribute to the creation of customized and atractive style of the store.