Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1155 21
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-15 17:51
SM ISO690:2012
CALARAŞ, Carolina. Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 51-57. ISBN 978-9975-46-294-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.2, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților


Pag. 51-57

Calaraş Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 februarie 2019


Rezumat

This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Calaraş, C.</dc:creator>
<dc:date>2016</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'><p>This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent.</p></dc:description>
<dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria 18, Vol.2) 51-57</dc:source>
<dc:title>Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate &icirc;n contextul educației parinților</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>