Articolul precedent |
Articolul urmator |
1155 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-15 17:51 |
SM ISO690:2012 CALARAŞ, Carolina. Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.2, pp. 51-57. ISBN 978-9975-46-294-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.2, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 18, Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 51-57 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Calaraş, C.</dc:creator> <dc:date>2016</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>This article represents a theoretical and practical study which reflects the essence of management educational school-familycommunity partnership in perspective education parents. The study contains the principles, functions, strategies/ forms, methods, processes for achieving educational partnership management. Time - key management educational partnership approach lies in education agents in triple aspect: social actor, partner education and educational agent.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria 18, Vol.2) 51-57</dc:source> <dc:title>Managementul parteneriatului educativ școala-familie-comunitate în contextul educației parinților</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>