Abordări noi și oportunități de promovare a turismului în Republica Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
698 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-08 09:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.48(478) (62)
Turism (537)
SM ISO690:2012
ZAMA, Iurii. Abordări noi și oportunități de promovare a turismului în Republica Moldova. In: Center for Studies in European Integration Working Papers Series, 2018, nr. 10, pp. 61-73. ISSN -.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Center for Studies in European Integration Working Papers Series
Numărul 10 / 2018 / ISSN - /ISSNe 2537-6187

Abordări noi și oportunități de promovare a turismului în Republica Moldova

CZU: 338.48(478)

Pag. 61-73

Zama Iurii
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

Articolul abordează importanța turismului pentru economia țărilor lumii și a oportunităților pe care Republica Moldova trebuie să le aplice pe larg pentru a valorifica potențialul turistic. Chiar dacă Moldova are un teritoriu limitat, totuși acest spațiu dispune de anumite avantaje competitive accentuate ca de exemplu prin agroturism sau turism vitivinicol. Practica actuală arată totuși că adesea turismul este doar o strategie reușită de marketing care atenționează anumite valori ale unor spații istorice sau naturale, sau alteori reprezintă un rezultat al asocierii cu un frumos sau exclusiv căutat pentru a face un selfie/check-in destinat rețelelor de socializare. Se vor evidenția pe de o parte câteva abordări inovative pentru piața locală de turism dar pe larg utilizate la nivel internațional și pe de altă parte îndrăznețe pentru companiile de turism locale și din Romania. Într-o economie a turismului, imediat internațională, Republica Moldova trebuie să execute strategii inovative și îndrăznețe pentru a beneficia de influența favorabilă a sectorului turistic asupra influxului de capital.

Cuvinte-cheie
turismul, potenţial turistic, strategii de marketing, promovare, turismul vitivinicol, turism rural, etc.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Abordări noi și oportunități de promovare a turismului &icirc;n Republica Moldova">
<meta name="citation_author" content="Zama Iurii">
<meta name="citation_publication_date" content="2018/12/01">
<meta name="citation_journal_title" content="Center for Studies in European Integration Working Papers Series">
<meta name="citation_issue" content="10">
<meta name="citation_firstpage" content="61">
<meta name="citation_lastpage" content="73">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/61-73_0.pdf">