The cross – cultural aspect in EFL teaching and learning
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
967 1
Ultima descărcare din IBN:
2020-11-06 08:23
SM ISO690:2012
CRAVCENCO, Tatiana. The cross – cultural aspect in EFL teaching and learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 55-63. ISBN 978-9975-46-336-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.3, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

The cross – cultural aspect in EFL teaching and learning


Pag. 55-63

Cravcenco Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 februarie 2019


Rezumat

Articolul în cauză este legat de aspectul intercultural în procesul de predare-învățare a limbii străine. Articolul propune atât activități interculturale, cât și modalități de stimulare a studenților. Educația interculturală duce într-o măsură oarecare la adoptarea unor valori, credințe care pot să nu corespundă societății Dstră. Activitățile interculturale sistematice reprezintă o precondiție pentru învățarea noii generații, car nu va fi doar tolerantă față de oamenii altor culturi, dar va înțelege, accepta și respecta alte culturi ale lumii.