Articolul precedent |
Articolul urmator |
967 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-11-06 08:23 |
SM ISO690:2012 CRAVCENCO, Tatiana. The cross – cultural aspect in EFL teaching and learning. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 55-63. ISBN 978-9975-46-336-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.3, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 55-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul în cauză este legat de aspectul intercultural în procesul de predare-învățare a limbii străine. Articolul propune atât activități interculturale, cât și modalități de stimulare a studenților. Educația interculturală duce într-o măsură oarecare la adoptarea unor valori, credințe care pot să nu corespundă societății Dstră. Activitățile interculturale sistematice reprezintă o precondiție pentru învățarea noii generații, car nu va fi doar tolerantă față de oamenii altor culturi, dar va înțelege, accepta și respecta alte culturi ale lumii. |
||||||
|