Unelele aspecte metodologice ce țin de învățarea pasărilor în jocul de volei de către studenții instituțiilor de învățământ superior
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1019 4
Ultima descărcare din IBN:
2022-09-18 23:52
SM ISO690:2012
LUNGU, Adrian. Unelele aspecte metodologice ce țin de învățarea pasărilor în jocul de volei de către studenții instituțiilor de învățământ superior. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 261-267. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Unelele aspecte metodologice ce țin de învățarea pasărilor în jocul de volei de către studenții instituțiilor de învățământ superior


Pag. 261-267

Lungu Adrian
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

One of the most effective forms of exercise to practice within higher education institutions are sports sections in our case polling volleyball. Here students will learn and improve several elements and techniques of the game. In our case it is proposed applying experimental approaches to learning and development of volleyball game birds, which aims at improving the quality of their execution by students.