Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-29 10:15 |
![]() PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Modalităţi de utilizare a fişelor matematice la dezvoltarea reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 51-59. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 51-59 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The main purpose of differentiation in education is to eliminate the gaps in knowledge and skills for the acquisition of minimum performance in the direction of geometric representation, but also enrichment and deepening their knowledge through an effective strategy. This action is manifested by the use in training activities, a wide range of individual worksheets with mathematical content. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Pavlenco (Pidleac), M.</dc:creator> <dc:date>2017</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p>The main purpose of differentiation in education is to eliminate the gaps in knowledge and skills for the acquisition of minimum performance in the direction of geometric representation, but also enrichment and deepening their knowledge through an effective strategy. This action is manifested by the use in training activities, a wide range of individual worksheets with mathematical content.</p></dc:description> <dc:source>Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului (Seria 19, Vol.2) 51-59</dc:source> <dc:title>Modalităţi de utilizare a fişelor matematice la dezvoltarea reprezentărilor geometrice la copiii de 6-8 ani</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>