Articolul precedent |
Articolul urmator |
1072 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-18 13:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
343.62:373(498) (2) |
Infracțiuni împotriva persoanei (303) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2142) |
SM ISO690:2012 HOJDA, Ioana, ZUS, Mihaela Elena. Violența în școală. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 256-262. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018 | ||||||
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta" 1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 343.62:373(498) | ||||||
Pag. 256-262 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
School may be a source of some form of school violence, and this must be taken into account in the design of various programs to prevent and control violence. School can play an important role in preventing school violence, not only when the sources of violence are in the school environment, but also in the situation where the sources are outside the school. In order for the school to assume this role of prevention and mastery of the phenomenon of violence, the first investment should be made in the field of teacher training. |
||||||
Cuvinte-cheie violence, school, prevention, control of violence |
||||||
|