Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1009 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-06-03 10:25 |
SM ISO690:2012 NEGARA, Corina. Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2010, nr. 1-2(14), pp. 62-66. ISSN 1857-0445. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Artă şi Educaţie Artistică | ||||||
Numărul 1-2(14) / 2010 / ISSN 1857-0445 | ||||||
|
||||||
Pag. 62-66 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conţine o schemă generală de predare-învăţare a informaticii, atât la fa-cultate (discipline de specialitate), cât şi în şcoală (informatica şcolară). Pentru realizarea acestei scheme generale a fost aleasă strategia învăţării prin proiecte. O analiză a aspectelor strategiei menţionate şi două experimente pedagogice au permis de a concretiza demersul didactic de realizare a schemei generale de predare-învăţare. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Negara, C.</creatorName> <affiliation>Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='en'>Students’ cognitive development and teaching approach in achieving the overall scheme of computer science teaching and learning</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2010</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0445</relatedIdentifier> <dates> <date dateType='Issued'>2010-03-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul conţine o schemă generală de predare-învăţare a informaticii, atât la fa-cultate (discipline de specialitate), cât şi în şcoală (informatica şcolară). Pentru realizarea acestei scheme generale a fost aleasă strategia învăţării prin proiecte. O analiză a aspectelor strategiei menţionate şi două experimente pedagogice au permis de a concretiza demersul didactic de realizare a schemei generale de predare-învăţare.</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>