Proiectul, o metodă modernă de învăţare a fizicii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
929 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-22 14:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
53.372.8(498) (1)
Fizică (1735)
SM ISO690:2012
CHIORAN, Viorica, POPOVICI, Maria. Proiectul, o metodă modernă de învăţare a fizicii. In: Fizica şi Tehnologiile Moderne, 2018, nr. 1-2(61-62), pp. 105-118. ISSN 1810-6498.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi Tehnologiile Moderne
Numărul 1-2(61-62) / 2018 / ISSN 1810-6498 /ISSNe 2537-6349

Proiectul, o metodă modernă de învăţare a fizicii

CZU: 53.372.8(498)

Pag. 105-118

Chioran Viorica1, Popovici Maria2
 
1 Colegiul Naţional ”Mihai Eminescu”, Baia Mare,
2 Liceul Tehnologic Repedea, Maramureș
 
 
Disponibil în IBN: 18 decembrie 2018


Rezumat

Prezentul articol conţine în prima parte unele repere teoretice despre „Metoda proiectului ca metodă alternativă de învăţare – evaluare” şi este structurat astfel: introducere, definirea conceptului, structura unui proiect, etapele realizării unui proiect, elemente ce ţin de managementul proiectului, evaluarea proiectului, rolul profesorului în aplicarea acestei metode moderne de învăţare şi avantajele folosirii acestei metode. În partea a doua a articolului este prezentat un model de proiect realizat cu elevii din gimnaziu

This article contains in the first part some theoretical references on the "Project method as an alternative method of learning - evaluation" and it is structured as follows: introduction, definition of the concept, structure of a project, stages of project realization, project management elements, project evaluation, the role of the teacher in applying this modern method of learning, and the advantages of using this method. In the second part of the article, a project model realized with the gymnasium students is presented.

Cuvinte-cheie
proiect, produs finit, evaluare.,

management