Diagnosticul și intervenția în cazul comportamentului agresiv la școlarul mic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
704 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 17:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (60)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026)
SM ISO690:2012
CANŢER, Nicoleta, CUCOŞ, Svetlana. Diagnosticul și intervenția în cazul comportamentului agresiv la școlarul mic. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 122-128. ISBN 978-9975-50-205-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice"
Bălți, Moldova, 26 mai 2017

Diagnosticul și intervenția în cazul comportamentului agresiv la școlarul mic

CZU: 373.3.015.3

Pag. 122-128

Canţer Nicoleta1, Cucoş Svetlana2
 
1 Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi,
2 Şcoala Primară „Spiridon Vangheli” din Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Aggressive behaviors are quite common among younger children. We believe that aggressive behavior patterns can be more efficiently corrected at low age. And knowing the causes of this behavior can serve as a pillar in diminishing these behaviors. This article presents the results of a study on identifying and correcting the aggressive behavior of pupils of low school age.