Articolul precedent |
Articolul urmator |
704 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 17:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (60) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
SM ISO690:2012 CANŢER, Nicoleta, CUCOŞ, Svetlana. Diagnosticul și intervenția în cazul comportamentului agresiv la școlarul mic. In: Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice, 26 mai 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, pp. 122-128. ISBN 978-9975-50-205-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice 2017 | ||||||
Conferința "Structura şi dinamica personalităţii umane în epoca globalizării: perspective psiho-socio-pedagogice" Bălți, Moldova, 26 mai 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 122-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aggressive behaviors are quite common among younger children. We believe that aggressive behavior patterns can be more efficiently corrected at low age. And knowing the causes of this behavior can serve as a pillar in diminishing these behaviors. This article presents the results of a study on identifying and correcting the aggressive behavior of pupils of low school age. |
||||||
|