Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1561 142 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 19:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9+305:316.62 (1) |
Psihologie (3398) |
Studii de gen (96) |
Psihologie socială (983) |
SM ISO690:2012 RIZEANU, Steliana, CUCUI, Corina. Diferențele de gen la elevii cu comportament agresiv din România.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2018, nr. 3-4(33), pp. 3-13. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(33) / 2018 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.9+305:316.62 | ||||||
Pag. 3-13 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează o problematică ce se manifestă din ce în ce mai des în societatea românească la elevii încadrați în școlile românești de masă și se axează pe identifi carea relaţiei directe sau indirecte dintre comportamentul agresiv al elevilor implicați în cercetare şi diferențele de gen, dar și în raport cu nivelul lor de maturitate emoțională. În urma interpretării datelor și a corelațiilor, a fost stabilită o relaţie de neinfluențare între agresivitatea elevilor și diferențele de gen, ținând cont de asemenea, și de maturitatea lor emoțională care nu joacă un rol major în departajarea comportamentelor. Fetele s-au „masculinizat” și adoptă din ce în ce mai des comportamente agresive asemănătoare băieților |
||||||
Cuvinte-cheie agresivitate, comportament, diferenţe de gen, elevi., maturitatea emoțională |
||||||
|