Diferențele de gen la elevii cu comportament agresiv din România.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1561 142
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 19:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9+305:316.62 (1)
Psihologie (3398)
Studii de gen (96)
Psihologie socială (983)
SM ISO690:2012
RIZEANU, Steliana, CUCUI, Corina. Diferențele de gen la elevii cu comportament agresiv din România.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2018, nr. 3-4(33), pp. 3-13. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4(33) / 2018 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Diferențele de gen la elevii cu comportament agresiv din România.

Gender differences of the Romanian students with aggressive behavior.

CZU: 159.9+305:316.62

Pag. 3-13

Rizeanu Steliana, Cucui Corina
 
Universitatea „Hyperion”, Bucureşti
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2018


Rezumat

Articolul tratează o problematică ce se manifestă din ce în ce mai des în societatea românească la elevii încadrați în școlile românești de masă și se axează pe identifi carea relaţiei directe sau indirecte dintre comportamentul agresiv al elevilor implicați în cercetare şi diferențele de gen, dar și în raport cu nivelul lor de maturitate emoțională. În urma interpretării datelor și a corelațiilor, a fost stabilită o relaţie de neinfluențare între agresivitatea elevilor și diferențele de gen, ținând cont de asemenea, și de maturitatea lor emoțională care nu joacă un rol major în departajarea comportamentelor. Fetele s-au „masculinizat” și adoptă din ce în ce mai des comportamente agresive asemănătoare băieților

The article treats an increasingly problematic issue in the Romanian society to the students enrolled in the Romanian mass schools and it has focused on identifying the direct or indirect relationship between the aggressive behavior of the students involved in the research and the gender differences, but also in relation with their level of emotional maturity. As the result of the data interpretation and correlations, was established a non-influence relationship between students aggressiveness and gender differences, taking also into consideration their level of emotional maturity, which doesn’t play a significant role in defining behaviors. Girls have been masculinized and increasingly adopt aggressive behavior similar to boys..  .  

Cuvinte-cheie
agresivitate, comportament, diferenţe de gen, elevi.,

maturitatea emoțională