Traseul didactic – metodă complementară de integrare și educație incluzivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
562 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 17:57
SM ISO690:2012
STANDAVID, Adrian Gheorghe. Traseul didactic – metodă complementară de integrare și educație incluzivă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 124-128. ISBN 978-9975-132-99-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 3, 2017
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017

Traseul didactic – metodă complementară de integrare și educație incluzivă


Pag. 124-128

Standavid Adrian Gheorghe
 
Liceul Vocațional de Artă, Tîrgu Mureș
 
 
Disponibil în IBN: 22 noiembrie 2018


Rezumat

The teaching path is a complementary form of assessment for history discipline. We used thematic excursion and visits to city objectives as a component of the teaching method. The main purpose was the knowledge of local history as an integral part of national and universal history. The secondary goal was to integrate children with special educational needs into their group of pupils. The evaluation was materialized in the materials produced by the student groups.

Cuvinte-cheie
didactic route, thematic excursion,

evaluation