Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() ШИНКАРЕНКО, Владимир. Подготовка учителей к работе с учащимися с лёгкой умственной отсталостью в условиях инклюзивного образования. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 78-81. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 78-81 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The article defines the peculiarities of professional training of teachers for work with students with mild mental retardation in conditions of inclusive education. We also consider the results of a survey of students – future history teachers to teach this subject in the inclusive education class. |
||||||
Cuvinte-cheie teacher, professional training, inclusive education, pupils with mild mental retardation |
||||||
|