Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-31 18:30 |
SM ISO690:2012 FOCA, Eugenia. Tehnologii art-pedagogice în facilitarea educației incluzive. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 13-17. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 13-17 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article reviews the topic of using movies and connected activities in education. It makes an accent on using movies to raise the awareness for the problems of inclusive education, as well as promote them as an art- pedagogic instrument, that offers an experience full of emotions, communication with others, an opportunity to exchange opinions, all bringing are higher level of mutual understanding. |
||||||
Cuvinte-cheie cinema, art pedagogy, art movies, art-tehnology |
||||||
|