Strategii specifice în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
861 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 08:55
SM ISO690:2012
CRIŞCIUC, Viorica, POPOV, Anton. Strategii specifice în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală. In: Artă şi Educaţie Artistică , 2006, nr. 1, pp. 88-92. ISSN 1857-0445.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Artă şi Educaţie Artistică
Numărul 1 / 2006 / ISSN 1857-0445

Strategii specifice în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală

Pag. 88-92

Crişciuc Viorica, Popov Anton
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

This article underlines the problem of didactic strategies from the point of view of Musical Education and its specific features. The author offers a structural model of the strategies related to musical activities and musical knowledge being conceived as a connection between them. Thus we offer a new way of teaching music – new strategies that are based on creativity, a pecuriality of the artistic field.

Google Scholar Export

<meta name="citation_title" content="Strategii specifice în predarea cunoştinţelor muzicale la lecţia de educaţie muzicală">
<meta name="citation_author" content="Crişciuc Viorica">
<meta name="citation_author" content="Popov Anton">
<meta name="citation_publication_date" content="2006/01/02">
<meta name="citation_journal_title" content="Artă şi Educaţie Artistică ">
<meta name="citation_issue" content="1">
<meta name="citation_firstpage" content="88">
<meta name="citation_lastpage" content="92">
<meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/Strategii%20specifice%20in%20predarea%20cunostintelor%20muzicale.pdf">