Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
956 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 14:50 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina. Valorificarea principiului învăţării contextuale prin metoda studiului de caz. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 34-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 34-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Cuvinte-cheie paradigma constructivistă, învăţare contextuală, situaţie de învăţare, studiu de caz, caracter situativ al învăţării. |
||||||
|