Valorificarea principiului învăţării contextuale prin metoda studiului de caz
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
956 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 14:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Valorificarea principiului învăţării contextuale prin metoda studiului de caz. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 34-37. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455

Valorificarea principiului învăţării contextuale prin metoda studiului de caz
CZU: 37.02

Pag. 34-37

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Cuvinte-cheie
paradigma constructivistă, învăţare contextuală, situaţie de învăţare,

studiu de caz,

caracter situativ al învăţării.