Funcţiile formative ale întrebărilor în procesul de predare şi învăţare la elevi în cadrul lecţiilor de citire
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
877 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-03-29 13:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036 (251)
Educație (14624)
SM ISO690:2012
DUMITRU, Cristina, DUMITRU, Georgiana. Funcţiile formative ale întrebărilor în procesul de predare şi învăţare la elevi în cadrul lecţiilor de citire. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2009, nr. 2-3(55), pp. 89-90. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2-3(55) / 2009 / ISSN 1810-6455

Funcţiile formative ale întrebărilor în procesul de predare şi învăţare la elevi în cadrul lecţiilor de citire
CZU: 37.036

Pag. 89-90

Dumitru Cristina, Dumitru Georgiana
 
 
 
Disponibil în IBN: 4 decembrie 2013