Modelul didactic de formare a culturii etnoartistice la elevi prin integrarea teatrului popular
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
728 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 15:47
SM ISO690:2012
GAVRILIŢĂ, Laura. Modelul didactic de formare a culturii etnoartistice la elevi prin integrarea teatrului popular. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.1, pp. 248-253. ISBN 978-9975-933-80-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 6, Vol.1, 2015
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane"
6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Modelul didactic de formare a culturii etnoartistice la elevi prin integrarea teatrului popular

Teaching model of ethno-artistic culture formation at pupils by integrating popular theatre


Pag. 248-253

Gavriliţă Laura
 
Liceul de Arte „Ferdinand I”, Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 15 iunie 2018


Rezumat

În articol autoarea prezintă modelul didactic de formare a culturii etnoartistice la elevi prin integrarea teatrului popular din România. Modelul se centrează pe conceptul de cultură etnoartistică fundamentat pe teorii ontologice și artistice de valoare. Baza metodologică se axează pe principii, metode și strategii didactice generale și specifice domeniului.

The article presents the pedagogic model of ethno-artistic culture formation at pupils by integrating popular theater from Romania. The model is centered on the concept of ethno-artistic culture based on valuable ontological and artistic theories. The methodological basis focuses on principles, methods and general teaching and domain-specific strategies.

Cuvinte-cheie
cultură etnoartistică, model pedagogic, principii didactice, teatrul popular