Rolul marketingului în dezvoltarea micului business
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
885 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 19:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:334.72.012.63/64 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975)
SM ISO690:2012
TOFAN, Tatiana. Rolul marketingului în dezvoltarea micului business. In: Administrarea Publică, 2018, nr. 1(97), pp. 81-83. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 1(97) / 2018 / ISSN 1813-8489

Rolul marketingului în dezvoltarea micului business

The role of marketing in the development of small business

Роль маркетинга в развитии малого бизнеса

CZU: 339.138:334.72.012.63/64

Pag. 81-83

Tofan Tatiana
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2018


Rezumat

La ora actuală, marketingul a devenit sinonim cu metodele utilizate de companii pentru atragerea clienţilor şi convingerea acestora să le cumpere produsele sau serviciile.  O componentă de bază a politicii întreprinderii este politica de marketing care-i oferă posibilitatea receptării prompte şi reale a semnalelor pieţei şi-i permite adaptarea rapidă la modificările apărute pe piaţă, cu maximă eficienţă. Astfel, întreprinderea poate să evalueze corect parametrii pieţei şi să aloce resursele de care dispune corespunzător cererii reale, poate să sesizeze segmentele neacoperite de pe piaţă şi avantajele comparative faţă de concurenţi..  

At the moment, marketing has become synonymous with the methods used by companies to attract customers and persuade them to buy their products or services.  A basic component of enterprise policy is the marketing policy that gives it the possibility of prompt and real time reception of market signals and allows it to quickly adapt to market changes with maximum efficiency. Thus, the company can properly assess the market parameters and allocate the resources available to real demand. It may refer to un covered market segments and comparative advantages against the competitors.

Cuvinte-cheie
marketing,

agent economic,

strategie de marketing.