Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
885 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 19:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:334.72.012.63/64 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
SM ISO690:2012 TOFAN, Tatiana. Rolul marketingului în dezvoltarea micului business. In: Administrarea Publică, 2018, nr. 1(97), pp. 81-83. ISSN 1813-8489. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Administrarea Publică | ||||||
Numărul 1(97) / 2018 / ISSN 1813-8489 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:334.72.012.63/64 | ||||||
Pag. 81-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La ora actuală, marketingul a devenit sinonim cu metodele utilizate de companii pentru atragerea clienţilor şi convingerea acestora să le cumpere produsele sau serviciile. O componentă de bază a politicii întreprinderii este politica de marketing care-i oferă posibilitatea receptării prompte şi reale a semnalelor pieţei şi-i permite adaptarea rapidă la modificările apărute pe piaţă, cu maximă eficienţă. Astfel, întreprinderea poate să evalueze corect parametrii pieţei şi să aloce resursele de care dispune corespunzător cererii reale, poate să sesizeze segmentele neacoperite de pe piaţă şi avantajele comparative faţă de concurenţi.. |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, agent economic, strategie de marketing. |
||||||
|