Educational policies for European Integration. Developing equality among students
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
573 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-12-20 14:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014.5(4) (2)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
NICOLAE, Adina-Iulia. Politici educaţionale pentru integrare europeană. Educarea egalităţii la elevi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 4(98), pp. 49-50. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(98) / 2016 / ISSN 1810-6455

Educational policies for European Integration. Developing equality among students

Politici educaţionale pentru integrare europeană. Educarea egalităţii la elevi

CZU: 37.014.5(4)

Pag. 49-50

Nicolae Adina-Iulia
 
Liceul Teoretic "Ion Barbu", Pitesti
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Focusing on a specific aspect of European Integration such as education, we tried to bring a more optimistic vision of what we believe the European Union is and can be. We are certainly living now an historical moment, a turning point of the European Integration. For the current generation of Europeans what we need is a united moment, a moment for education. The educational policies for European accession involve also the gender dimension of education, expression which is less explained and understood for example, in Romanian educational system.

Abordînd educaţia din perspectiva integrării europene, am încercat să aducem o viziune mai optimistă asupra a ceea ce credem că este şi poate fi în viitor Uniunea Europeană. Cu siguranţă, trăim un moment istoric, sîntem într-un punct de cotitură şi o viziune comună asupra educaţiei este ceea de ce are nevoie actuala generaţie de europeni. De asemenea, am reflectat politicile în domeniu, în special privind dimensiunea de gen a educaţiei – mai puţin explicată şi înţeleasă în învăţămîntul românesc.

Cuvinte-cheie
European integration, knowledge, gender dimension, equality.