Articolul precedent |
Articolul urmator |
612 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2018-04-20 14:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (742) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Natalia, ПОДГОРОДЕЦКАЯ, Лариса. Особенности административно-правового статуса школьного психолога. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 165-167. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 165-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The system of the relation „psychologist - school administration” is decisive, because it is in it laid out the outlines of his future position in the team. One of the main directions of the school psychologist's work is the social-dispatching activity, which aims to provide children, their parents, teachers and the school administration with social and psychological assistance beyond the functional duties and competence of the psychologist. |
||||||
|