Особенности административно-правового статуса школьного психолога
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
612 1
Ultima descărcare din IBN:
2018-04-20 14:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (742)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3944)
SM ISO690:2012
GUŢU, Natalia, ПОДГОРОДЕЦКАЯ, Лариса. Особенности административно-правового статуса школьного психолога. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 165-167. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Особенности административно-правового статуса школьного психолога

CZU: 37.015.3

Pag. 165-167

Guţu Natalia, Подгородецкая Лариса
 
Бельцкий Государственный Университет "Алеку Руссо"
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

The system of the relation „psychologist - school administration” is decisive, because it is in it laid out the outlines of his future position in the team. One of the main directions of the school psychologist's work is the social-dispatching activity, which aims to provide children, their parents, teachers and the school administration with social and psychological assistance beyond the functional duties and competence of the psychologist.