Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
695 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-12-13 22:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03:94 (2) |
Educație (14334) |
Istoria generală (525) |
SM ISO690:2012 CONDREA, Lilia. Strategii de dezvoltare a competenţei de gîndire critică în cadrul orelor de istorie la treapta liceală. . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 44-48. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03:94 | ||||||
Pag. 44-48 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conţine o analiză a rolului cadrului didactic în formarea/dezvoltarea competenţei de gîndire critică a elevilor, ca imperativ al timpului. O direcţie importantă în învăţămîntul contemporan este instruirea bazată pe formarea de competenţe. Deşi Strategia Educaţia – 2020, Codul Educaţiei şi alte acte normative stipulează clar această direcţie, la nivel de demers didactic se mai păstrează caracterul informativ al învăţării. Conform unor evaluări, formarea competenţelor în școală este mai mult de ordin declarativ, ceea ce nu corespunde nevoilor reale şi cerinţelor de integrare socioculturală ale elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie critical thinking development, educational approach, competences, knowledge., informative learning, educational theory |
||||||
|