Teoriile educaționale moderne și managementul clasei de elevi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
1531 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 09:40
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01+371.213.1 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076)
SM ISO690:2012
ZASTÎNCEANU, Liubov. Teoriile educaționale moderne și managementul clasei de elevi. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 10-13. ISBN 978-9975-132-97-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare
Ediția 1-a, 2017
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare"
Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017

Teoriile educaționale moderne și managementul clasei de elevi

CZU: 37.01+371.213.1

Pag. 10-13

Zastînceanu Liubov
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 10 martie 2018


Rezumat

Under the conditions of using modern educational technologies, the teacher's role in the management activities in the classroom is changed. Assuming new roles become a priority for a modern teacher.