Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 09:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.01+371.213.1 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
![]() ZASTÎNCEANU, Liubov. Teoriile educaționale moderne și managementul clasei de elevi. In: Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare, 27 aprilie 2017, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2017, Ediția 1-a, pp. 10-13. ISBN 978-9975-132-97-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare Ediția 1-a, 2017 |
||||||
Conferința "Managementul educaţional: realizări şi perspective de dezvoltare" Bălți, Moldova, 27 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.01+371.213.1 | ||||||
Pag. 10-13 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Under the conditions of using modern educational technologies, the teacher's role in the management activities in the classroom is changed. Assuming new roles become a priority for a modern teacher. |
||||||
|