Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
667 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-16 15:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.6:614.2 (7) |
Managementul calității. Managementul calității totale (TQM) (139) |
Organizarea publică şi profesională a sănătăţii (873) |
SM ISO690:2012 ЧЕБАН, В.. Менеджмент качества медицинских услуг. In: Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină , 2017, nr. 3(73), pp. 15-20. ISSN 1729-8687. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Sănătate Publică, Economie şi Management în Medicină | ||||||
Numărul 3(73) / 2017 / ISSN 1729-8687 /ISSNe 2587-3873 | ||||||
|
||||||
CZU: 005.6:614.2 | ||||||
Pag. 15-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul principal al managementului eficient al serviciilor de sănătate constă în asigurarea pacienţilor cu servicii medicale calitative în toate etapele de acordare a asistenţei medicale. E dovedit ştiinţific că la baza dezvoltării conceptului de management stau trei elemente principale: „sarcinile”, „executorii” şi „activitatea de conducere”. Procesul de management în sistemul de sănătate se bazează pe sarcinile de dezvoltare a serviciilor de sănătate. Au fost analizate componentele ştiinţifice, teoretice şi practice ale managementului în domeniu. Rezultatele obţinute vor permite studierea mai profundă a problemei sporirii calităţii serviciilor de sănătate acordate pacientului concret, precum şi a sistemului de sănătate în general. |
||||||
|