Dezvoltarea competenţei de pronunţie la studenţi (viitorii profesori)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
858 12
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-15 16:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:811'34 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Limbi (3229)
SM ISO690:2012
BABĂRĂ, Elena, USATÎI, Larisa. Dezvoltarea competenţei de pronunţie la studenţi (viitorii profesori). In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 20-26. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Dezvoltarea competenţei de pronunţie la studenţi (viitorii profesori)
CZU: 378.147:811'34

Pag. 20-26

Babără Elena, Usatîi Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2017


Rezumat

Articolul tratează problema dezvoltării competenței de pronunție, un subiect foarte important în învățarea limbilor. Cunoștințele, capacitățile, obiceiurile și atitudinile sunt doar o parte a conceptului de competență, cealaltă constă în utilizarea acestor resurse. Competența de pronunție presupune cunoașterea percepției și a producției și aptitudinea de a percepe și produce unitățile de sunet ale limbii (foneme) și realizarea lor în contexte specifice. Gura pregătirea și formarea urechilor sunt responsabile de dezvoltarea abilităților de percepție și de producere a sunetelor. Aceste metode au fost cele principale pentru formarea competenței de pronunție în limba engleză.

The article treats the problem of developing the pronunciation competence, a very important subject in learning languages. Knowledge, capacities, habits and attitudes are only part of the concept of competence, the other one consists in the utilization of these resources. The pronunciation competence presumes knowledge of perception and production and the aptitude of percepting and producing the sound units of the language (phonemes) and their realization in specific contexts. Mouth – training and ear – training are responsible for developing the abilities of perception and production of the sounds. These methods have been the principal ones for the formation of pronunciation competence in English.

Cuvinte-cheie
fonem, competență de pronunție, percepţie, prelungire, intonaţie, ritm, fonologie, aptitudini, capacităţi, atitudini, stres