Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
858 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-15 16:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:811'34 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 BABĂRĂ, Elena, USATÎI, Larisa. Dezvoltarea competenţei de pronunţie la studenţi (viitorii profesori). In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 20-26. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147:811'34 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul tratează problema dezvoltării competenței de pronunție, un subiect foarte important în învățarea limbilor. Cunoștințele, capacitățile, obiceiurile și atitudinile sunt doar o parte a conceptului de competență, cealaltă constă în utilizarea acestor resurse. Competența de pronunție presupune cunoașterea percepției și a producției și aptitudinea de a percepe și produce unitățile de sunet ale limbii (foneme) și realizarea lor în contexte specifice. Gura pregătirea și formarea urechilor sunt responsabile de dezvoltarea abilităților de percepție și de producere a sunetelor. Aceste metode au fost cele principale pentru formarea competenței de pronunție în limba engleză. |
||||||
Cuvinte-cheie fonem, competență de pronunție, percepţie, prelungire, intonaţie, ritm, fonologie, aptitudini, capacităţi, atitudini, stres |
||||||
|