Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-05 19:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'246.3 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Lingvistică. Limbi (5175) |
![]() . Multilingvismul: beneficii personale şi sociale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2013, nr. 1(77), pp. 30-32. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(77) / 2013 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'246.3 | ||||||
Pag. 30-32 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Într-o lume tot mai diversificată și mai multilingvă, tot mai mulţi copii se află în medii în care se vorbeşte mai mult decît o limbă. Ce pot face părinții ca să-şi ajute copiii? Trebuie să fii foarte inteligent pentru a însuşi mai multe limbi sau achiziţionarea altor limbi determină anumite optimizări intelectuale? În acest articol se pun în discuţie beneficiile multilingvismului, din punctul de vedere al psihologiei contemporane, și sînt prezentate recomandări pentru cadrele didactice şi părinţii copiilor bi- şi multilingvi. |
||||||
Cuvinte-cheie multilingual world, psychological aspects of bi- and multilingual education, benefits about multilingualism |
||||||
|