Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
873 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 12:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.4:339.3 (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1510)
Comerț interior. Comerț indigen (53)
SM ISO690:2012
PĂNUŢĂ, Angela. Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare . In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 218-227. ISSN 1857-226X.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studii Economice
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X

Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare
CZU: 338.439.4:339.3

Pag. 218-227

Pănuţă Angela
 
Universitatea Liberă Internaţională din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 10 octombrie 2016


Rezumat

Articolul conţine analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare din Republica Moldova, delimitaţi in factori de acţiune prin intermediul cererii de mărfuri (demografici, economici, sociali şi psihologici), ofertei de mărfuri (producţia de bunuri, importuri, influenţe de ordin tehnologic) şi factori care realizează conexiunea dintre cerere şi ofertă (consumul, comerţul, comunicaţiile de marketing).

In this article are analyzed the factors that influence the market of foodproducts in Republic of Moldova, divided in factors that influence the market by mean of demand of goods (demographical, economical, social and psychological); supply of goods (production of goods, imports, technological influences) and factors that link the supply and demand (consumption, trade, marketing communications).

Cuvinte-cheie
produse alimentare,

cerere produse alimentare, ofertă produse alimentare