Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
873 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 12:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.439.4:339.3 (1) |
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1510) |
Comerț interior. Comerț indigen (53) |
SM ISO690:2012 PĂNUŢĂ, Angela. Analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare . In: Studii Economice, 2015, nr. 1, pp. 218-227. ISSN 1857-226X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studii Economice | ||||||
Numărul 1 / 2015 / ISSN 1857-226X | ||||||
|
||||||
CZU: 338.439.4:339.3 | ||||||
Pag. 218-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul conţine analiza factorilor de influenţă asupra pieţei interne a produselor alimentare din Republica Moldova, delimitaţi in factori de acţiune prin intermediul cererii de mărfuri (demografici, economici, sociali şi psihologici), ofertei de mărfuri (producţia de bunuri, importuri, influenţe de ordin tehnologic) şi factori care realizează conexiunea dintre cerere şi ofertă (consumul, comerţul, comunicaţiile de marketing). |
||||||
Cuvinte-cheie produse alimentare, cerere produse alimentare, ofertă produse alimentare |
||||||
|