Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
835 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-26 21:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'1 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Abordări teoretice ale competenţei de comunicare din perspectivă didactică . In: Univers Pedagogic, 2016, nr. 2(50), pp. 50-54. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(50) / 2016 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'1 | ||||||
Pag. 50-54 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conceptul de competenţă de comunicare a constituit in ultimele decenii nucleul a numeroase studii de specialitate şi interdisciplinare şi continuă să suscite un interes deosebit pentru specialiştii din diverse domenii datorită valorii sale, dar şi a confuziilor pe care le poate produce in procesul interpretărilor. Studiul abordează noţiuni teoretice privind competenţa de comunicare, identifică componentele sale, evocă modele comunicative. Este subliniat rolul şi responsabilitatea profesorului in dezvoltarea competenţelor de comunicare, precum şi unele aspecte relevante procesului de predare/invăţare a unei limbi străine care vor produce rezultate eficiente. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, model componenţial, performanţă, comportament conversaţional, strategie didactică, situaţie de comunicare |
||||||
|