Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
748 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 22:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.21:338.1 (3) |
Agenți manageriali. Mecanisme. Măsuri (100) |
Situație economică. Ciclu economic. Dezvoltarea structurii economice. Creștere (279) |
SM ISO690:2012 GHELBET, Angela. Managementul strategiei – condiție emergentă în asigurarea dezvoltării economice. In: Meridian Ingineresc, 2016, nr. 1(60), pp. 72-83. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 1(60) / 2016 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
CZU: 005.21:338.1 | ||||||
Pag. 72-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează dimensiunile ”strategiei” și ale ”managementului strategiei” elucidând, totodată, poziția relativă față de ”planificarea strategică”. Este abordat conceptul procesului de management al strategiei și identificate etapele și fazele proprii procesului, în care este angrenat ”modelul de afacere”, considerate obligatorii în perspectiva aplicabilității în cadrul entităților autohtone (producători de încălțăminte). Conceptul de ”model de afacere” sau ”business-model” este tratat în raport cu valențele executării calitative a strategiei. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Ghelbet, A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Tehnică a Moldovei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Managementul strategiei – condiție emergentă în asigurarea dezvoltării economice</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2016</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1683-853X</relatedIdentifier> <subjects> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>005.21:338.1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2016-03-29</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Articolul abordează dimensiunile ”strategiei” și ale ”managementului strategiei” elucidând, totodată, poziția relativă față de ”planificarea strategică”. Este abordat conceptul procesului de management al strategiei și identificate etapele și fazele proprii procesului, în care este angrenat ”modelul de afacere”, considerate obligatorii în perspectiva aplicabilității în cadrul entităților autohtone (producători de încălțăminte). Conceptul de ”model de afacere” sau ”business-model” este tratat în raport cu valențele executării calitative a strategiei. </description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The article addresses the size of this "strategy" and "strategic management" clarifying at the same time its position towards "strategic planning". The article also talks about the strategic management process with its own phases and stages, which engage the "business model", considered to be mandatory while being applied within the local entities (shoes manufacturers). The concept of "business model" is treated comparing to the valences of qualitative strategy execution. </description> <description xml:lang='fr' descriptionType='Abstract'>L'article explique les dimensions de la «stratégie» et «management stratégique» L'article examine les questions de «stratégie» et «management stratégique" clarifiant la position en relation avec le «planification stratégique». L'article examine aussi le «processus de gestion de la stratégie" à travers les étapes et les phases du processus, ce qui entraîne le mouvement du «modèle d'affaires», qui sont nécessaires en termes d'applicabilité au sein des entités locales (producteurs de chaussures). Le terme «modèle d'affaires» ou «business model» est considéré par rapport aux valences de mise en oeuvre qualitative de la stratégie. </description> <description xml:lang='ru' descriptionType='Abstract'>Статья рассматривает вопросы «стратегии» и «управление стратегией» разъясняющая позиции по отношению к «стратегическому планированию». В статье, также рассматривается «процесс управления стратегией» через этапы и фазы процесса, приводящие в движение «бизнес-модель», являющимися обязательными с точки зрения применяемости для местных субъектов (производителей обуви). Понятие «бизнес-модель» или «bussiness model» рассматривается в отношении валентностей качественного выполнения стратегии</description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>