Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
734 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-24 03:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (152) |
Educație (14334) |
SM ISO690:2012 DANDARA, Otilia. Evaluarea accepţiei determinantă de contextul învăţămîntului formativ. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2000, nr. 3(3), pp. 36-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(3) / 2000 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 36-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|