Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1339 81
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-15 17:41
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina. Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice . In: Revistă de știinţe socioumane , 2009, nr. 1(11), pp. 1-4. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 1(11) / 2009 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice

Pag. 1-4

Petrovschi Nina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 18 mai 2016


Rezumat

Learning through discovering as a way of pragmatic studying lays stress on a direct experience of pupil and through it pupil learn how to study. Discovering involves application, problem-solving, critique, evaluation, (problem/situation solving through creativity).

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Petrovschi, N.P.</dc:creator>
<dc:date>2009-03-24</dc:date>
<dc:description xml:lang='en'>Learning through discovering as a way of pragmatic studying lays stress on a direct experience of pupil and through it pupil learn how to study. Discovering involves application, problem-solving, critique, evaluation, (problem/situation solving through creativity).</dc:description>
<dc:source>Revistă de știinţe socioumane  11 (1) 1-4</dc:source>
<dc:title>Învăţarea prin descoperire ca modalitate a acţiunii pragmatice </dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>