Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1018 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-14 15:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.774:004 (5) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (791) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 SARKISYAN, Karina. Impactul tehnologiilor informaționale moderne în procesul corporativ de comunicare. In: Economica, 2015, nr. 1(91), pp. 131-140. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | |||||||
Numărul 1(91) / 2015 / ISSN 1810-9136 | |||||||
|
|||||||
CZU: 316.774:004 | |||||||
JEL: M30 | |||||||
Pag. 131-140 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Actualmente, procesul de comunicare de afaceri
este considerat unul dintre elementele-cheie ale relaţiilor
de afaceri. Indiferent de frecvenţa şi intensitatea aplicării
tehnologiilor de comunicare moderne, abilităţile de
comunicare ale indivizilor sunt nişte factori importanţi
pentru succesul în cadrul oricăror business-procese.
Scopul acestui articol constă în determinarea tehnologiilor
informaţional-comunicaţionale (TIC) asupra businessproceselor,
ce derulează actualmente, dar şi asupra
procesului de comunicare între părţile interesate interne şi
externe ale organizaţiei. |
|||||||
Cuvinte-cheie comunicaţii de afaceri, avantajele şi dezavantajele IT în relaţii de afaceri, procesul comunicaţional corporativ, BYOD., tehnologia informaţiei |
|||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Sarkisyan, K.</dc:creator> <dc:date>2015-03-02</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Actualmente, procesul de comunicare de afaceri este considerat unul dintre elementele-cheie ale relaţiilor de afaceri. Indiferent de frecvenţa şi intensitatea aplicării tehnologiilor de comunicare moderne, abilităţile de comunicare ale indivizilor sunt nişte factori importanţi pentru succesul în cadrul oricăror business-procese. Scopul acestui articol constă în determinarea tehnologiilor informaţional-comunicaţionale (TIC) asupra businessproceselor, ce derulează actualmente, dar şi asupra procesului de comunicare între părţile interesate interne şi externe ale organizaţiei.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Communication process is one of the most important elements of modern business relations. Regardless the intensity of using modern communication technologies, people’s communication skills remain an important factor for the success of information and communication technologies (ICT) on the business activities today and on the process of communication to internal and external stakeholders of business organizations.</dc:description> <dc:source>Economica 91 (1) 131-140</dc:source> <dc:subject>comunicaţii de afaceri</dc:subject> <dc:subject>tehnologia informaţiei</dc:subject> <dc:subject>avantajele şi dezavantajele IT în relaţii de afaceri</dc:subject> <dc:subject>procesul comunicaţional corporativ</dc:subject> <dc:subject>BYOD.</dc:subject> <dc:title>Impactul tehnologiilor informaționale moderne în procesul corporativ de comunicare</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>