Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-25 21:40 |
SM ISO690:2012 AMOAŞII, Tamara. Aspecte ale utilizării metodei proiectului în activitatea didactică. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2014, nr. 1(10), pp. 69-75. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 1(10) / 2014 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
Pag. 69-75 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article discusses some aspects of applying the project method at the lessons of technological education. The use of the project method facilitates the transfer of learning outcomes and allows placing the student in a situation to seek, to synthesize, to
associate, to compare. The project method offers a rich and meaningful environment in which students develop complex skills that are essential for effective functioning in the modern world. |
||||||
Cuvinte-cheie instruire centrată pe elev, metoda Proiectului, produs finit. |
||||||
|