Aspecte ale utilizării metodei proiectului în activitatea didactică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
696 20
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-25 21:40
SM ISO690:2012
AMOAŞII, Tamara. Aspecte ale utilizării metodei proiectului în activitatea didactică. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2014, nr. 1(10), pp. 69-75. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 1(10) / 2014 / ISSN 1857-3843

Aspecte ale utilizării metodei proiectului în activitatea didactică

Pag. 69-75

Amoaşii Tamara
 
Liceul Teoretic „Mihai Eminescu“, Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 26 ianuarie 2015


Rezumat

This article discusses some aspects of applying the project method at the lessons of technological education. The use of the project method facilitates the transfer of learning outcomes and allows placing the student in a situation to seek, to synthesize, to associate, to compare. The project method offers a rich and meaningful environment in which students develop complex skills that are essential for effective functioning in the modern world.

Cuvinte-cheie
instruire centrată pe elev, metoda Proiectului,

produs finit.