Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
697 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-10-16 11:45 |
SM ISO690:2012 TALPĂ, Aliona, GÎSCA, Nadejda. Dosarul pedagogic – o necesitate ori o provocare? In: Economica, 2009, nr. 5(69), pp. 103-109. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 5(69) / 2009 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
Pag. 103-109 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Imaginea tradiţională pe care o avem despre
manualele universitare/şcolare este contradictorie cu ideea
de integrare în societate, într-o epocă nouă. În perspectiva
pedagogiei integrării, un manual ar trebui să urmărească,
în mod prioritar, funcţiile de dezvoltare a capacităţilor şi de
sprijin în integrarea achiziţiilor. Trebuie să recunoaştem că
astfel de manuale sunt foarte rare. Dosarul pedagogic este
un suport didactic, o complementare a manualului care ar
putea răspunde exigenţelor noii integrări. El oferă
posibilitatea profesorului atât de a aprofunda centrele
generale de interes, cât şi de a satisface centrele de interes
personal al studenţilor, care nu îşi găsesc loc în manuale.
|
||||||
|