Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
849 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-23 20:02 |
SM ISO690:2012 DIACONU, Luminiţa. Determinări psihopedagogice ale abordării comunicative în predarea limbii engleze
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 43-47. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 43-47 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Apariţia Cadrului Comun de Referinţă pentru Limbi impune dezvoltarea anumitor competenţe ca unul dintre cele mai
importante obiective în învăţământ. În prezenta lucrare se analizează un subiect destul de provocator în didactica predării
limbilor străine – abordarea comunicativă ca mijloc şi scop în instruire. Se scoate în evidentă importanţa competenţei
comunicative în predarea limbii engleze specializate, luându-se în consideraţie scopul şi obiectivele de lungă durată ale
acesteia. |
||||||
Cuvinte-cheie activităţi precomunicative, activităţi comunicative, competenţă comunicativă |
||||||
|