Determinări psihopedagogice ale abordării comunicative în predarea limbii engleze
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
849 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 20:02
SM ISO690:2012
DIACONU, Luminiţa. Determinări psihopedagogice ale abordării comunicative în predarea limbii engleze . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 43-47. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Determinări psihopedagogice ale abordării comunicative în predarea limbii engleze

Pag. 43-47

Diaconu Luminiţa
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

Apariţia Cadrului Comun de Referinţă pentru Limbi impune dezvoltarea anumitor competenţe ca unul dintre cele mai importante obiective în învăţământ. În prezenta lucrare se analizează un subiect destul de provocator în didactica predării limbilor străine – abordarea comunicativă ca mijloc şi scop în instruire. Se scoate în evidentă importanţa competenţei comunicative în predarea limbii engleze specializate, luându-se în consideraţie scopul şi obiectivele de lungă durată ale acesteia.

The emerging National Qualifications Framework imposes the development of competences as one of the most important objectives for vocational education and training. My paper deals with the subject of communication - means and purpose in education. From the very beginning I underlined the importance of communication in case of teaching foreign languages for specific purposes. Taking into consideration the objectives, aims and long-term purposes of the Foreign Language for Specific Purposes Course – the thorough academic study of a foreign language and the development of communicative abilities in favour of a professional language.

Cuvinte-cheie
activităţi precomunicative, activităţi comunicative,

competenţă comunicativă