Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1076 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-26 13:38 |
SM ISO690:2012 SUSARENCO, Ala. Paradigme contemporane ale bibliotecii universitare în asigurarea calităţii învăţământului superior. In: BiblioScientia, 2013, nr. 10, pp. 58-62. ISSN 1857-2278. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
BiblioScientia | ||||||
Numărul 10 / 2013 / ISSN 1857-2278 | ||||||
|
||||||
Pag. 58-62 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Calitatea învătământului superior este determinată de calitatea serviciilor informaţionale furnizate de biblioteca universitară. În acest sens am prezentat în articol biblioteca universitară la intersecţia paradigmelor tradiţionale şi celor contemporane, ultimele stabilind noi provocări pentru biblioteca din învăţământul superior. Sunt stabilite unele direcţii în evoluţia bibliotecilor universitare din Republica Moldova, or, acestea fiind acceptate, pot scoate biblioteca universitară din criza de imagine în care s-a pomenit. |
||||||
Cuvinte-cheie biblioteca universitară, proces educaţional, utilizator, paradigme tradiţionale, paradigme contemporane |
||||||
|