Paradigme contemporane ale bibliotecii universitare în asigurarea calităţii învăţământului superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1076 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-26 13:38
SM ISO690:2012
SUSARENCO, Ala. Paradigme contemporane ale bibliotecii universitare în asigurarea calităţii învăţământului superior. In: BiblioScientia, 2013, nr. 10, pp. 58-62. ISSN 1857-2278.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
BiblioScientia
Numărul 10 / 2013 / ISSN 1857-2278

Paradigme contemporane ale bibliotecii universitare în asigurarea calităţii învăţământului superior

Pag. 58-62

Susarenco Ala
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 7 martie 2014


Rezumat

Calitatea învătământului superior este determinată de calitatea serviciilor informaţionale furnizate de biblioteca universitară. În acest sens am prezentat în articol biblioteca universitară la intersecţia paradigmelor tradiţionale şi celor contemporane, ultimele stabilind noi provocări pentru biblioteca din învăţământul superior. Sunt stabilite unele direcţii în evoluţia bibliotecilor universitare din Republica Moldova, or, acestea fiind acceptate, pot scoate biblioteca universitară din criza de imagine în care s-a pomenit.

The quality of high education is determined by the quality of information provided by the university library. The article presents the University Library at the intersection of traditional and contemporary paradigms, the last sets new challenges for university library. Some directions of university library’s development in the Republic of Moldova, which can take the library from its image crisis, are determined in this article.

Cuvinte-cheie
biblioteca universitară, proces educaţional, utilizator,

paradigme tradiţionale, paradigme contemporane