Integritatea lecţiei de educaţie muzicală ca o „partitură” muzical-didactică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
859 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 17:55
SM ISO690:2012
CALIGA, Marina. Integritatea lecţiei de educaţie muzicală ca o „partitură” muzical-didactică . In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 41-45. ISSN 1857-2251.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251

Integritatea lecţiei de educaţie muzicală ca o „partitură” muzical-didactică

Pag. 41-45

Caliga Marina
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În condiţiile modernizate ale sistemului ale Educaţie Muzicală găsim o necesitate vitală în căutarea noilor metode şi modele ale teoriei şi practicii educaţionale. Integritatea lecţiei prin activităţile muzical-didactice devine un obiectiv important, care organizează lecţia de Educaţie Muzicală în cadrul unui sistem educaţional, dezvoltînd personalitatea elevului. Propunem integrarea lecţiei de Educaţie Muzicală ca unui proces integru şi sistemic planificînd lecţia ca o „Partitură” muzical-didactică.

In the modernised conditions of the Musical Education system we can find a vital necessity in searching for new methods and models in the education theory and practice. The integrity of the lesson through musical-didactic activities becomes an important objective which organises the lesson of Musical Education within an integral system, developing the personality of the pupil. An important role in giving a lesson in Musical Education as an integral and systemic process is seen through a careful planning of each lesson as a musical-didactic „Score”.

Cuvinte-cheie
lecţia de educaţie muzicală, partitura muzical-didactică, activităţile muzical-didactice.,

integritate, cultura muzicală