Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
859 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 17:55 |
SM ISO690:2012 CALIGA, Marina. Integritatea lecţiei de educaţie muzicală
ca o „partitură” muzical-didactică
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 2(15), pp. 41-45. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 2(15) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 41-45 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În condiţiile modernizate ale sistemului ale Educaţie Muzicală găsim o necesitate vitală în căutarea noilor metode şi
modele ale teoriei şi practicii educaţionale. Integritatea lecţiei prin activităţile muzical-didactice devine un obiectiv important, care organizează lecţia de Educaţie Muzicală în cadrul unui sistem educaţional, dezvoltînd personalitatea elevului. Propunem integrarea lecţiei de Educaţie Muzicală ca unui proces integru şi sistemic planificînd lecţia ca o „Partitură” muzical-didactică. |
||||||
Cuvinte-cheie lecţia de educaţie muzicală, partitura muzical-didactică, activităţile muzical-didactice., integritate, cultura muzicală |
||||||
|