Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
787 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 14:29 |
SM ISO690:2012 GALAMAGA, Vasile. Relaţiile dintre deprinderile de comprehensiune a lecturii şi expresia scrisă
. In: Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale, 2012, nr. 10, pp. 162-175. ISSN 1857-1840. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar Ştiinţific al Institutului de Relaţii Internaţionale | ||||||
Numărul 10 / 2012 / ISSN 1857-1840 | ||||||
|
||||||
Pag. 162-175 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comprehensiunea lecturii este percepută ca un proces de interacţiune între text şi lector. Pentru a citi într-o limbă care se studiază ca a doua limbă se cere o competenţă de lectură
care s-ar baza pe strategii şi cunoştinţe pe care elevul deja le are şi să se concentreze în cercetarea mărcilor discursive şi lingvistice proprii a limbii studiate. Scopul acestui articol este, că elevul trebuie să înveţe, să dezvolte o serie de strategii de învăţare ce cuprind un ansamblu de planuri, mecanisme sau operaţiuni mentale. Persoana care învaţă o limbă străină trebuie să poată pune în mişcare într-o formă conştientă, pentru ca procesul de învăţare să se realizeze efectiv. Strategiile de comunicare cuprind planuri conştiente stabilite pentru persoana care învaţă limba a doua cu scopul de a rezolva problemele sale în comunicarea cotidiană. |
||||||
Cuvinte-cheie destrezas de comprensión, comprensión lectora, expresión escrita, estrategias de comunicación y estrategias lectoras, cohesión ycoherencia |
||||||
|