Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:745/749 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (341) |
![]() AYDIN, Emine. Okul dişi eği̇ti̇mde stem eği̇ti̇m örneği̇ – mandala sanati. In: Ştiinţă, educaţie, cultură , Ed. 1, 21 octombrie 2024, Chisinau. Comrat: "A&V Poligraf", 2024, Vol.2, pp. 133-137. ISBN 978-9975-83-296-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţă, educaţie, cultură Vol.2, 2024 |
||||||
Conferința "Ştiinţă, educaţie, cultură" 1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2024 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:745/749 | ||||||
Pag. 133-137 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Mandala art is drawings made in a circular pattern, starting from the center and expanding. They learn the patterns and techniques used in mandala art. Students associate the concepts of symmetry and pattern used in mathematics with art and create their own mandala patterns under the guidance of the teacher. They express the emotions felt by colors. They understand that mandala art can be created using different materials. |
||||||
Cuvinte-cheie Unschooling Learning, 5E Lesson Plan, mandala, symmetry, pattern |
||||||
|