Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
43 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091 (57) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2627) |
SM ISO690:2012 PREAȘCA, Daniela. Monitorizarea și evaluarea competenței interculturale la pedagogi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 38-42. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11064806 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11064806 | ||||||
CZU: 378.091 | ||||||
Pag. 38-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Integrarea educației interculturale în învățământul universitar aduce beneficii semnificative pentru dezvoltarea factorului uman, prin formarea generațiilor noi de pedagogi care urmăresc cu atenție comunitățile de copii și tineri. Articolul abordează aspectele specifice ale procesului de monitorizare și evaluare a competenței interculturale, care trebuie desfășurat în corelare cu monitorizarea și evaluarea altor competențe transversale, în acord cu standardele de competență a cadrelor didactice, cu integrare într-un sistem informațional (digital), pentru a superviza dinamica dezvoltării acestei competențe la studenți-viitori pedagogi. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie interculturală, competenţă interculturală, obiective de dezvoltare durabilă, evaluare, monitorizare, intercultural education, intercultural competence, Sustainable Development Goals, evaluation, monitoring |
||||||
|