Monitorizarea și evaluarea competenței interculturale la pedagogi
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
43 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091 (57)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2627)
SM ISO690:2012
PREAȘCA, Daniela. Monitorizarea și evaluarea competenței interculturale la pedagogi. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 38-42. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.11064806
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455

Monitorizarea și evaluarea competenței interculturale la pedagogi

Monitoring and Assessing Intercultural Competence in Educators

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.11064806
CZU: 378.091

Pag. 38-42

Preașca Daniela
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 14 mai 2024


Rezumat

Integrarea educației interculturale în învățământul universitar aduce beneficii semnificative pentru dezvoltarea factorului uman, prin formarea generațiilor noi de pedagogi care urmăresc cu atenție comunitățile de copii și tineri. Articolul abordează aspectele specifice ale procesului de monitorizare și evaluare a competenței interculturale, care trebuie desfășurat în corelare cu monitorizarea și evaluarea altor competențe transversale, în acord cu standardele de competență a cadrelor didactice, cu integrare într-un sistem informațional (digital), pentru a superviza dinamica dezvoltării acestei competențe la studenți-viitori pedagogi.

The integration of intercultural education into the university education system brings significant benefits for human factor development by educating new generations of pedagogues who care about communities of children and youth. The article addresses specific aspects of the monitoring and evaluation process of intercultural competence, which should be carried out in conjunction with other transversal competences, in accordance with the competence standards for the occupation of teacher, with integration into an information system (digital) to monitor the dynamics of the development of this competence in future student teachers

Cuvinte-cheie
educaţie interculturală, competenţă interculturală, obiective de dezvoltare durabilă, evaluare, monitorizare,

intercultural education, intercultural competence, Sustainable Development Goals, evaluation, monitoring