Articolul precedent |
Articolul urmator |
44 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (478) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4034) |
SM ISO690:2012 BULAT, Violeta. Aspecte conceptuale ale evaluării proiectelor educaționale. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 45-50. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 45-50 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În cadrul proiectului educaţional evaluarea este un act care se integrează organic în procesul de învăţare, creând relaţii interactive şi circulare. Proiectele educaționale, în marea lor majoritate, pun accent pe dezvoltarea învăţării creative, menite să formeze oameni inovatori şi conştienţi de propriile capacităţi, facilitând învățarea și promovând evaluarea participativă. Rolul evaluării pe durata implementarii proiectului este unul crucial, toţi participanţii fiind interesaţi de calitatea procesului şi a rezultatelor. Rapoartele de evaluare privind proiectele educaţionale reprezintă instrumente funcţionale pentru echipa de implementare, finanţatori şi beneficiarii direcţi, pe de o parte, dar şi pentru întreaga comunitate educaţională, inclusiv pentru factorii de decizie, pe de altă parte. |
||||||
Cuvinte-cheie proiect educațional, evaluare, evaluator, raport de evaluare, educational project, evaluation, evaluator, Evaluation report |
||||||
|